dinsdag 6 mei 2014

Sketch Challenge Just for Fun

Ik ben weer eens te laat haha.....! Maar Victor is gisteren terug gekomen uit Ethiopie en had mijn fototoestel bij zich. Eerste prioriteit was... wassen en de tassen inspuiten met insecten verdelger en dan foto's maken voor het blog.


Yvonne heeft voor deze challenge een sketch aangeleverd.




Ik heb zelf  het e.e.a omgedraaid maar het maken van een kaart met een sketch is altijd handig om te gebruiken. Deze was leuk Yvonne, ik heb weer eens een hoekjes stans gebruikt.







Ik heb het grote vierkant met een embossingfolder bewerkt met behulp van een Embossing Glossy Technique. Ik heb een tijd geleden een onlinecursus van Jennifer McGuire gevolgd ( Inspiration Showcase), een echte aanrader!!! Ik heb er meteen nog een aantal gedaan haha!!!
Het kleine vierkant eerst op kleur gebracht met de verschillende kleuren distressinkt , terwijl het nog nat was de Craquelure stempel gebruikt met daarna de tekststempel.
De template op verschillende plekken in stukjes gebruikt met de verschillende kleuren inkt.
De vlinder eerst 3 uitgestanst, 1 keer met design papier en 2 keer met craftpapier. Met glue dots een 3D effect gemaakt. Met stickles de bovenste laag bewerkt.


De stempels komen bij de Posthumuswinkel vandaan. De andere produkten bij verschillende andere winkels.



Stamps:
I.O.Inc.
Happiness Is

I.O.Inc. C-A-C
Craquelure
Ink:
Ranger Distress
Victorian Velvet,Seedless Preserves,Vintage Photo

Hero Arts
Chalk Ink Latte

Archival
Onyx Black



Dies:
?
hoekjes

Sizzix Tim Holtz
Mini Butterflies



Paper:
?
Glans cardstock beige

Stampin’Up
Joy
Ranger
First Edition Specialty
Craft Paper
Gloss Paper
Other Materials:
Sizzix Embossing folder
TCW 6x6  Template
Ranger
Prima Marketing Inc.
Docrafts Papermania

Hug Snug
Dots and Flowers
Butterfly Meadow
Distress Stickles Rock Candy
Quick Pick Hyd Sweet Peas
Mixed Pearl Brads
Metal spacers
Seam Binding
Tools:
diversen
Inkblending tools , Vagabond, gluedots, glue, Circle cutter


Ook nog even kijken bij 
hoor!

Tot de volgende keer…….
Creatieve groet,
Annemieke


4 opmerkingen:

Sylvia zei

Ziet er supergaaf uit Annemiek, mooie technieken heb je gebruikt en prachtige kleuren.
Groetjes Sylvia

Yvonne zei

Zo Annemieke dat was echt het wachten waard!!
Prachtige kleuren en wat een super tekst hè?!
Super geslaagd meis.
XOX Yvonne

Gery zei

Wow, Annemiek, ook jouw uitvoering van de sketch is schitterend geworden. Ben weg van het kleurgebruik, mooi dat paars en bruin met (is het??) lichtblauw?
Ook bij jou staat een prachtige tekst!!! Leuk om zo'n uitdaging met 3 mensen te doen.
Ik heb genoten in ieder geval.
Groetjes Gery

Scraptastische hobby zei

Prachtige kaart Annemiek en super geïnkt allemaal, ik heb weer genoten bij je op je bloggie!
Groetjes van Gerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...